Müügitingimused

1. Üldsätted
1.1. Käesolevad müügitingimused (edaspidi: tingimused) reguleerivad Pack Holding OÜ, registrikood 10490005, aadressiga Peterburi tee 49, Tallinn 11415 (edaspidi: Müüja) ja müügikeskkonnas www.pholding.ee (edaspidi: e-pood) esitletud kaubale tellimuse edastanud isikute (edaspidi: Klient) vahel tekkivaid õigussuhteid.
1.2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad e-poest kauba tellimisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad seadused.
1.3. Müüjal on õigus ühepoolselt tingimusi muuta ja täiendada, avaldades uuendatud tingimused e-poe keskkonnas. Kliendile kohaldatakse tellimuse esitamise hetkel kehtinud tingimusi, mis on Kliendi poolt tingimuste tutvumise, nõustumise ja täitmise nõusoleku kinnituseks vastava kinnitusmärkega aktsepteeritud. Enne tingimustega nõustumist on Kliendil võimalik kehtivad tingimused taasesitamiseks salvestada või printida.

2. Kauba- ja hinnainfo
2.1. Kõik e-poes kuvatud hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu 20%. Kauba hinnad on märgitud kaupade juurde ning transpordihinnad kuvatakse Kliendile ostutellimuse vormistamisel ostukorvis. Kauba hinnale lisandub transpordi hind vastavalt Kliendi poolt valitud tarneviisile ja asukohale.
2.2. Hinnad kehtivad ostutellimuse vormistamisest kuni maksetähtaja aegumiseni, milleks on olenevalt maksemeetodist kuni 3 tööpäeva. Hinnad ei kehti juhul, kui e-poes kuvatavad hinnad ei vasta mingil põhjusel tegelikule e-poe hinnakirjale.
2.3. Müüjal on õigus e-poes kuvatavaid hindasid ühepoolselt muuta, avaldades uued hinnad e-poe keskkonnas.
2.4. Kehtiva sooduskoodi olemasolul arvutatakse allahindlus peale sooduskoodi sisestamist ostukorvis.
2.5. Kauba valik, hinnad ning allahindlused võivad erineda Müüja filiaalides esitletud valikust, hindadest ning allahindlusest.
2.6. Teave kauba kohta on esitatud e-poes kauba juures.
2.7. Müüja teeb endast parima, et e-poes kuvatud kaubad oleksid saadavad. Erandkorras võib esineda olukord, kus laoseis ei vasta e-poes näidatule. Sellisel juhul Müüja asendab Kliendiga kokkuleppel tellitud kauba teise samaväärsega või tagastab Kliendile tasutud raha (sh kauba kohaletoimetamise kulud) esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul vastavasisulise teate saamisest.
2.8. E-poes kauba juures visualiseerimiseks kasutatavad fotod on informatiivse tähendusega. Müüja teeb kõik endast oleneva, et kaubad oleksid Kliendile võimalikult hästi esitletud. Tulenevalt arvutimonitoride erinevustest seoses värvuste ja valgustuste resolutsioonide määratlusastmetest ning kauba materjalidele jm visuaalset infot mõjutavatest teguritest võib esineda erinevusi esitletud foto(de) ja tegelikkuse vahel. Müüja ei vastuta kirjeldatud põhjustest tingitud visuaalsete erinevuste eest.
2.9. Kõikidel Müüja valikus olevatel toiduainete pakenditel on olemas vastavusdeklaratsioonid toiduainetega kontaktis olemiseks. Ostetud konkreetse kauba vastavusdeklaratsiooni saamiseks edastada vastavasisuline e-kiri info@pholding.ee.

3. Tellimuse vormistamine ja kohaletoimetamine
3.1. Müüja e-poest on võimalik teostada ostutellimus laos olevale kaubale, edastada päring laos oleva ja mitteoleva kauba tellimiseks ning esitada soov erilahenduse tellimiseks.
3.2. Ostutellimuse vormistamiseks ei ole e-poes konto loomine kohustuslik. Tellimuse edastamiseks tuleb Kliendil täita kõik küsitud andmelahtrid, et kauba kohaletoimetamine õnnestuks. Peale laos oleva kauba lisamist ostukorvi on võimalik muuta koguseid, neid juurde lisada ning eemaldada. Tellimuse täitmiseks avatakse ostukorv vajutades „Vormista ost“.
3.3. Müüja saadab kaupa üle Eesti.  Transpordi võimalused ja tasu kuvatakse Kliendile ostutellimuse vormistamisel ostukorvis. Klient märgistab sobivaima ja kinnitab valiku nupuga „Edasi“. Kehtivad transpordimeetodid on:
• Ise järele 0 €. Saadetisele tullakse järele Müüja Tallinna esindusse Peterburi tee 49.
• Kulleriga 5 €, alates 85€ kauba ostusummast transport kulleriga 0 €. Kullersaadetisi veetakse laiali Müüja kuller-autojuhtiga või kasutades partnerettevõtet Venipak. Tellitud kauba kättetoimetamise aeg on olenevalt sihtkohast ja kauba väljastamise kuupäevast 1-5 tööpäeva. Kui kauba tarne ei ole mingil põhjusel võimalik, võtab Müüja 2 tööpäeva jooksul Kliendiga ühendust, helistades ja/või kirjutades e-mailile, et kokku leppida tellimuse edasine staatus ja/või tarneaeg.
3.4. Klient teeb valiku sobivaimale maksemeetodile. Tasumine toimub väljaspool e-poodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel Maksekeskus AS (http://maksekeskus.ee/) turvalises keskkonnas.
• Olenemata pangast Eesti, Läti ja Soome pangalingiga
• Arve alusel ülekandega (ainult juhul, kui antud valik on e-poes maksemeetodite all olemas)
• Krediitkaardiga Visa ja MasterCard (on võimalik tasuda ainult kohapeal kaupa ostes).
• Sularahas või kaardimaksega (on võimalik tasuda ainult kohapeal kaupa ostes).
3.5. Enne ostutellimuse edastamist „Edasta tellimus“ nupu vajutamist tutvub Klient põhjalikult kehtivate Müügitingimustega ning kinnitab tingimustega nõustumise märkides linnukese lahtrisse „Kinnitan, et olen tutvunud ja nõustun tingimustega“.
3.6. Müügilepingu jõustumisel komplekteerib Müüja tellimuse ning toimetab kauba Kliendini või annab selle kohaletoimetamiseks üle logistikapartnerile hiljemalt kolme tööpäeva jooksul.
3.7. Müüja ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartnerile üle antud õigel ajal ning juhul, kui Klient on esitanud andmete sisestamisel valed või puudulikud andmed.
3.8. Kõikide tellimustega on kaasas saateleht ja/või arve. Kliendil on kohustus kauba vastu võtmisel kontrollida, et kaup ja kogused on kooskõlas saatelehe ja/või arvega ning kaubal ei esineks silmaga nähtavaid kahjustusi.

4. Müügilepingu jõustumine ja taganemisõigus
4.1. Müügileping jõustub pärast Kliendi poolt tehtud makse laekumist Müüja pangakontole.
4.2. Müüja kohustub andma Kliendile peale tellimuse eest esitatud arve tasumist üle olemasoleva või tulevikus omandatava kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku. Klient kohustub Müüjale tasuma kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma kauba vastu.
4.3. Tellimus tühistatakse ja müügileping ei jõustu, kui määratud aja jooksul pole Klient mingil põhjusel teostatud tellimuse eest tasunud ega Müüjaga ühendust võtnud.
4.4. Müüjal on õigus müügilepingust taganeda juhul, kui Kliendi poolt soovitud kauba laovarud on otsas või e-poes avaldatud andmed on valed. Sellisel juhul tagastab Müüja Kliendile raha esimesel võimalusel, kuid hiljemalt 14 päeva jooksul või kokkuleppel Kliendiga asendab tellitud kauba teise samaväärsega.
4.5. Kliendil on õigus müügilepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul enne ja pärast kauba kättesaamist.
4.6. Taganemisõigus ei kohaldu, kui Kliendiks on juriidiline isik.
4.7. Taganemisõigust ei kohaldata ja tagastamisele ei kuulu kaup:
• mis on valmistatud arvestades Kliendi isiklikke vajadusi;
• mis on valmistatud Kliendi esitatud tingimuste kohaselt;
• mis on pärast suletud pakendis kohaletoimetamist ja üleandmist avatud ja ei ole seetõttu kõlblik tagasisaatmiseks tervisekaitse ja/või hügieenilistel põhjustel.
4.8. Kauba tagastamiseks ja/või vahetamiseks tuleb täita kauba tagastamise ja/või vahetuse avaldus SIIT või edastada teavitus koos nime, arve numbri, tagastatava kauba selgituse ning tagasimakstava summa jaoks pangakonto numbriga e-mailile info@pholding.ee.
4.9. Kaup tuleb tagastada avamata pakendis komplektsel kujul, kahjustamata ning kasutamata 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest koos arve koopiaga aadressile Peterburi tee 49, 11415 Tallinn olenemata Kliendi poolt rakendatavast transpordimeetodist.
4.10. Kauba tagastamise kulud kannab Klient, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv kaup ei vasta tellitule (nt. defektiga kaup või vale ehk teise artikli numbriga kaup). Sellisel juhul lepivad Müüja ja Klient kauba transportimise enne veo rakendamist kokku.
4.11. Klient vastutab kauba kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest rahaliselt juhul, kui ta on kaupa kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Sellisel juhul on Müüjal õigus kauba väärtuse vähenemise eest esitada hüvitamise nõue ja Klient on kohustatud nõude täitma.
4.12. Müüja tagastab tagastatud või vahetatud kauba hinnavahest tuleneva tagastamisele kuuluva summa, jättes tagasimakstavast summast välja kohaletoimetamise tasu, Kliendile kauba kättesaamise järgselt kuni 14 päeva jooksul. Makse teostatakse samale pangakontole, millele laekus makse või Kliendi poolt avalduses märgitud pangakonto numbrile.

5. Pretensioonide esitamise kord
5.1. Müüja vastutab Kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas kaubal juba üleandmise hetkel ning mis ilmneb kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Kliendile. Sellest esimese kuue jooksul kauba üleandmisest Kliendile eeldatakse, et puudus oli olemas juba kaubal üleandmise hetkel. Vastava eelduse ümberlükkamine on Müüja kohustus.
5.2. Kaubal puuduse ilmnemisel tuleb Kliendil koheselt lõpetada kauba kasutamine.
5.3. Klient kohustub kaubal ilmnenud puudusest Müüjat teavitama hiljemalt kahe kuu jooksul selle avastamisest, täites avalduse SIIT või edastades e-kirja info@pholding.ee pretensiooni, kus on märgitud Kliendi nimi, kontakttelefon, arve number ja kauba puhul tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.
5.4. Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Kliendiga võetakse kirjalikult ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 15 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
5.5. Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad Müüja ja Klient omavahel kokku. Kliendil on õigus taganeda lepingust, öelda leping üles, nõuda puudusega kaubale ostuhinna alandamist, küsida Müüja kulul parandamist või vahetamist.
5.6. Kliendil on õigus küsida Kauba eest tasutud summa tagasi koos tasutud transporditasuga, kui Müüjal ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub, Müüja ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud või Kliendile on tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.
5.7. Müüja ei vastuta peale kauba üleandmist Kliendi süül tekkinud puuduste eest, mis ilmnevad kauba mittenõuetekohase hoiustamise, loomuliku kulumise või mitte eesmärgipärase kasutamise tulemusena. Sellisel juhul on Müüjal õigus jätta pretensiooni nõue täitmata.
5.8. Kui Müüja keeldub Kliendi kaebust lahendamast või Klient ei ole nõus Müüja pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Klient pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole või kohtusse. Kliendivaidluste komisjoni andmed on toodud tarbijakaitseameti kodulehel. Klient võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu.
5.9. Kui Klient asub väljaspool Eesti Vabariiki, siis Euroopa Liidu liikmesriikides on võimalik esitada kaebus veebipõhiste vaidluste lahendamise ODR-platvormi kaudu.

6. Isikuandmete töötlemine
6.1. Isikuandmete vastutavaks töötlejaks on Müüja (Pack Holding OÜ, aadressiga Peterburi tee 49, Tallinn 11415).
6.2. Isikuandmete töötlemisel järgib Müüja Eesti ja Euroopa Liidu õigusakte.
6.3. Müüja kogub järgmiseid isikuandmeid: nimi, telefoninumber, e-mail ja ostuajalugu.
6.4. Isikuandmeid kogutakse ning neid töödeldakse järgmistel eesmärkidel: kaupade müügiks, tellimuste haldamiseks, kauba kohaletoimetamiseks, teenuste osutamiseks, kliendi teenindamiseks, ostuanalüüside tegemiseks ning kliendieelistuste analüüsimiseks ja veebikasutusstatistika tegemiseks. Müüjal on õigus teha isikuandmete andmebaasi päringuid, andmeid analüüsida, sorteerida ja teha valimeid.
6.5. Isikuandmete töötlemine toimub kliendiga sõlmitud lepingu täitmise eesmärgil ning juriidilise kohustuse täitmiseks (nt raamatupidamine ja tarbijavaidluste lahendamine).
6.6. Müüjale edastatud isikuandmed on kaitstud ning käsitletakse konfidentsiaalse informatsioonina, sh e-poe tellimuste keskkonnas säilitatavad andmed Kliendi ja tema tellimuste kohta.
6.7. Ostu eest tasumisel andmeside Kliendi ja pankade ning kaardimaksekeskuse vahel on krüpteeritud, mis tagab kliendi isikuandmete ja pangarekvisiitide turvalisuse. Müüjal puudub ligipääs kliendi konfidentsiaalsetele panga- ja maksekaardi rekvisiitidele.
6.8. Isikuandmed edastatakse e-poe klienditoele ostude ja ostuajaloo haldamiseks ja kliendiprobleemide lahendamiseks ning raamatupidamisele raamatupidamistoimingute tegemiseks.
6.9. Müüja edastab Kliendi poolt sisestatud isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, aadress, e-mail) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba kohaletoimetamiseks logistikapartnerile juhul, kui kasutatakse partneri teenust.
6.10. Isikuandmeid võidakse Müüja poolt edastada infotehnoloogia teenuste pakkujatele, kui see on vajalik e-poe funktsionaalsuse või andmemajutuse tagamiseks.
6.11. Isikuandmeid hoitakse serverites, mis asuvad Euroopa Liidu liikmesriigi või Euroopa Liidu majanduspiirkonnaga liitunud riikide territooriumil. Andmeid võidakse edastada riikidesse, mille andmekaitse taset on Euroopa Komisjon hinnanud piisavaks ning USA ettevõtetele, kes on liitund andmekaitse kilbi (Privacy Shield) raamistikuga.
6.12. Juurdepääs isikuandmetele on ainult Müüja poolt volitatud töötajatel, kes saavad isikuandmetega tutvuda selleks, et lahendada e-poe kasutamisega seonduvaid tehnilisi küsimusi ning osutada klienditoe teenust.
6.13. Müüja rakendab asjakohaseid füüsilisi, organisatsioonilisi ja infotehnilisi turvameetmeid, et kaitsta isikuandmeid juhusliku või ebaseadusliku hävitamise, kaotsimineku, muutmise või loata juurdepääsu ja avalikustamise eest.
6.14. Isikuandmete edastamine Müüja poolt volitatud töötlejatele (nt transporditeenuse pakkuja ja andmemajutus) toimub Müüja ja volitatud töötlejatega sõlmitud lepingute alusel. Volitatud töötlejaid on kohustatud tagama isikuandmete töötlemisel asjakohased kaitsemeetmed.
6.15. Klient saab enda poolt sisestatud isikuandmetega tutvuda ja parandusi teha e-poes kasutajaprofiilis. Kui ost, infopäring või tagasiside on edastatud ilma kasutajakontota (külalisena), siis saab tutvuda isikuandmetega klinditoe vahendusel.
6.16. Kui isikundmete töötlemine toimub Kliendi nõusoleku alusel, siis on kliendil õigus nõusolek tagasi võtta teavitades sellest kliendituge e-maili info@pholding.ee teel.
6.17. E-poes Kliendi konto sulgemisel kustutatakse isikuandmed, va juhul kui selliseid andmeid on vaja säilitada raamatupidamise jaoks või tarbijavaidluste lahendamiseks.
6.18. Kui e-poes on ost sooritatud ilma kliendikontota (külalisena), säilitatakse ostuajalugu kolm aastat.
6.19. Maksetega ja tarbijavaidlustega seotud vaidluste korral säilitatakse isikuandmed kuni nõude täitmiseni või aegumistähtaja lõpuni.
6.20. Raamatupidamise jaoks vajalikud isikuandmed säilitatakse seitse aastat.
6.21. Isikuandmete kustutamiseks tuleb võtta ühendust Müüja klienditoega e-maili info@pholding.ee teel. Kustutamistaotlusele vastatakse mitte hiljem kui kuu aja jooksul ning täpsustakse andmete kustutamise perioodi.
6.22. E-maili teel esitatud ülekandmise taotlusele vastatakse hiljemalt kuu aja jooksul. Klienditugi tuvastab isikusamasuse ja teavitab isikuandmetest, mis kuuluvad ülekandmisele.
6.23. Müüjal on õigus kasutada Kliendi e-maili, telefoni numbrit ning elu- või asukoha aadressi reklaami edastamiseks, kui Klient on e-poes teinud oma profiilikontole otseturunduse saamise nõustumiseks vastava kinnitusmärke.
6.24. Müüjal on õigus kasutada Kliendi e-maili Kliendile reklaami edastamiseks juhul, kui Klient on sisestanud oma e-maili e-poes olevasse uudiskirja (otseturunduse) tellimise lahtrisse ning seejärel kinnitanud nõusoleku e-mailile laekuvas kinnitusteavituses.
6.25. Kliendil on õigus igal ajal peatada ja/või keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks. Isikuandmete eemaldamiseks saadab Klient Müüjale vastavasisulise e-maili info@pholding.ee ja/või järgib edastatud pakkumises kirjeldatud juhiseid.
6.26. Kliendil on õigus igal ajal peatada peale e-poes olevasse uudiskirja tellimise (otseturunduse) lahtrisse sisestatud e-maili sisestamist Kliendi e-mailile reklaami edastamine, aktiveerides loobumine e-mailile edastatud reklaami lehe allosast “Lahkun uudiskirja listist”.
6.27. Kui isikuandmeid töödeldakse otseturunduse eesmärgil (profileerimine), on Kliendil õigus oma isikuandmete nii algse kui ka edasise töötlemise, sealhulgas otseturundusega seotud profiilianalüüsi tegemise suhtes igal ajal vastuväiteid esitada teavitades sellest kliendituge e-maili info@pholding.ee teel.
6.28. Isikuandmete töötlemisega seotud vaidluste lahendamine toimub klienditoe e-maili info@pholding.ee vahendusel. Järelevalveasutus on Eesti Andmekaitse Inspektsioon (info@aki.ee).

7. Küpsised (cookies)
7.1. Müüja e-poes kasutatakse küpsiseid. E-poodi kasutades Klient nõustub ja aktsepteerib ilmuva küpsiseteate kohaselt küpsiste kasutamist.
7.2. Küpsised on vähest infot sisaldavad tekstifailid, mis laetakse Pholding.ee veebilehte külastades kasutatavale veebilehitsejale salvestamiseks, eesmärgiga pakkuda teile paremat kasutuskogemust ning mugavamat veebilehel navigeerimist. Näiteks võimaldavad küpsised meelde jätta keelevaliku eelistusi ning jätta vahele igakordne veebilehele sisselogimine. Lisaks on küpsistel hea omadus reklaamide kuvamisel, näidates teile ainult neid, mis teile tõsiselt huvi pakuvad.
7.3. Müüja e-poes kasutatakse esimese ja kolmanda osapoole küpsiseid, mis samal ajal võivad olla ka seansi või püsiküpsised:
• Ajutised ehk seansi küpsised, mis aktiveeruvad ainiti veebilehe kasutuse ajaks ja kustuvad peale veebilehitseja sulgemist.
• Püsiküpsised ehk päevadeks või kuudeks salvestuvad küpsised, mis jäävad alles veebilehe korduval kasutamisel.
• Kolmandate osapoolte küpsised, mis pole Müüja poolse haldamisega seotud. Kasutatakse partnerite veebilehtedel analüütilisel eesmärgil, on Müüja e-poes märgitud või millele edasi lingitakse.
7.4. Küpsised aitavad Müüjal mõista, milline on periooditi külastajate koguarv, milliseid veebilehitsejaid eelistatakse ning millised on populaarseimad tooted. Selliste statistiliste andmete põhjal saab Müüja kohandada veebilehe kasutamist paremaks, rikastada külastuskogemust harjumuspärasemaks ja kujundada veebilehte asjakohasemaks ning turvalisemaks.
7.5. Kui Klient küpsiste kasutamisega ei nõustu, siis on võimalik nende salvestamine veebilehitsejate seadetes blokeerida. Samuti on võimalik veebilehitseja seadetes varasemalt salvestatud küpsiseid kustutada. Vajadusel tuleb Kliendil järgida vastava veebilehitseja juhiseid. Kliendi poolt küpsiste blokeerimise ja kustutamise korral võib juhtuda, et kõiki veebilehel olevaid funktsioone ei pruugi olla võimalik kasutada. Blokeerimisel ja/või kustutamisel varasemalt salvestatud info säilib ja on kasutatav, kuid peale antud toiminguid lõpetatakse Müüja poolt mistahes teabe kogumine.
7.6. Lisateavet küpsiste kohta, kaasa arvatud see, kuidas vaadata, millised küpsised on seadmesse paigaldatud ning kuidas neid hallata ja kustutada, leiab aadressidelt www.allaboutcookies.org ja www.youronlinechoices.eu.